Grand Départ: Winkeliers en horeca bouwen een feest voor het publiek

Magazines | Utrecht Business Nr 1 - 2015 | Lees volledige uitgave online

Winkeliers en horeca bouwen een feest voor het publiek

Het grootste wielerspektakel ter wereld trekt honderd-duizenden bezoekers naar Utrecht. Logisch dat winkeliers en horecaondernemers dit feest graag vieren met hun klanten. Er is op initiatief van het Business Peloton Utrecht (BPU) een campagne ontwikkeld om er gezamenlijk een fantastisch feest van te maken. Er zijn volop ideeën voor leuke acties en inhakers. Graag lichten we hier alvast een tipje van de sluier op.

Vanaf 26 maart 2015 – exact 100 dagen vóór de Grand Départ – start het 100 dagen Tour-feest. Overal in de stad worden vanaf die datum allerlei activiteiten georganiseerd zodat iedereen alvast in de Tour-stemming komt. Veel winkels, musea, cafés en restaurants gaan hun best doen om er een groot feest van te maken door hun zaak bijzonder aan te kleden. En veel ondernemers zullen met speciale aanbiedingen en acties komen. Kortom: het wordt echt een feest voor iedereen.

Mooie prijzen

Als u straks in een van de deelnemende winkels, horecazaken, culturele instellingen of musea te gast bent, maakt u met uw aankoop kans op speciale Tourprijzen. Zo wordt elke week een Limited Edition Grand Départ Bike verloot. Een bijzondere en speciaal ontworpen fiets die je echt wilt hebben! Naast deze bijzondere hoofdprijs zijn er nog vele andere prijzen te winnen.

Officiële merchandise

Hoe vaak komt het voor dat zo’n enorm sportspektakel onze stad aandoet? U maakt dat waarschijnlijk maar een keer in uw leven mee. Daarom is het natuurlijk leuk om iets blijvends als herinnering aan te schaffen. Een deel van de officiële merchandise van de Grand Départ zal in veel winkels te koop zijn. Denk aan mokken, bidons, Tour-polsbandjes, mooie shoppingbags met coole teksten en de speciale Grand Départ Fietsbel.

In de winkels

De officiële Grand Départ-merchandise kunt u straks kopen bij de deelnemende winkels en horecabedrijven, herkenbaar aan stickers en posters op de ramen en in etalages. De verwachting is dat de eerste producten vanaf begin april in de winkels liggen. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? Hou dan de website www.utrecht2015.com in de gaten.

Aanmelden als ondernemer?

Wilt u als ondernemer meedoen met dit loyaliteitsprogramma dat zorgt voor blije klanten? Bestel dan nu het Tour-business pakket door een mail te sturen naar bpu@epp.nl en vermeld in het onderwerp: Tour-Businesspakket. Let op: de eerste serie pakketten is in een beperkt aantal beschikbaar. Dus bestel snel. En zorg ervoor dat u klaar bent voordat het feest vanaf 26 maart losbarst! n

BPU NIEUWS

delen:
Algemene voorwaarden | privacy statement